Dagens ridpass

Idag red jag ut i ca 1 timma. Han var riktigt bråkig speciellt i slutet när vi hade kommit en bit. Jag skrittade och travade bara för han tvärstannade och vände så jag nästan flög av. När jag sedan skulle vända tillbaka honom till vänster började han stegra åt höger. Så då fick jag svänga runt till höger och sedan få fram honom vilket ledde till att han på sätt och vis vann och då ville han ju fortsätta vilket han gjorde varannan meter. En gång när jag tog i vänster tygel så reste han sig så att vi nästan slog över. Jag höll på att flyga av ca 4 ggr på hela ridturen. Idag fick jag nog...!! Jag vill inte bli arg på honom om det nu är så att han har ont vilket det verkar som och vilket jag faktiskt hoppas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0