Failar

Min kära vän amanda tyckte att jag skulle lägga upp failbilder. Men jag sa att jag inte hade några, men jag kan nog skrapa ihop några :D


Jag och August



Amanda



Lagkamrat bohuscupen i gymkhana


Amanda

Amanda

Haha, jag och Becka


Amanda

Haha, kolla mig i bakgrunden xD

Fail - hoppbild

Fail - hoppbild


Fail - hoppbild

Fail - hoppbild

Fail -hoppbild

Avslutar med en riktigt SCHNÖGG bild på mig!

Haha jag insåg att jag hade en del och detta är verkligen något jag tänker fortsätta med! ;)

Märkte att dom flesta fail bilderna blev på amanda HAHA xD

Kommentarer
Postat av: Hanne

Känner att Josefsson är bra på att få sina failar på bild haha :D

Älskar dina miner när du hoppar ^^

2011-03-02 @ 17:28:53
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0