Godmorgon!

hej och godmorgon! Idag gick jag upp halv nio, och därmed har jag sovit i ca 11 timmar! Göttans, men ändå är man lika trött... Hahaha

På schemat idag står inte så mycket.

10:10 Vika tvätten
10:40 Göra i ordning mig
11:00 packa
??:00 åka till stallet

Idag ska Becka rida, men vi ska sova i stallet och vara med Kevin och Alex. Sen imorgon ska jag rida, men efter jag har ridit ska jag åka till Ewe på hennes halv åtta hos mig middag. Det ska bli riktigt mysigt, i och med att min mamma har brutit benet och inte kan köra bil så ställer amandas mamma upp och låter mig åka med dom. Tack till dom! :)

Jag ska sova hos Ewe och vi åker till skolan tsm på Måndag! :)


Kommentarer
Postat av: ida den glassigaste <3<3<3<3<3<3

Nu är tävlingen igång som du kanske redan har sett :D <3

2011-03-12 @ 10:38:53
URL: http://skiitbeest.blogg.se/
Postat av: Hanne

låter som en mysig helg! :D

2011-03-12 @ 12:11:22
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0