Hejhej

Idag hade jag en helvetes morgon. Jag var trött och orkade egentligen inte gå upp, men det var jag illa tvungen till. Mitt i frukost och allt var jag tvungen att plugga lite. Sen var det bråttom, jag plattade håret och målade naglarna samtidigt som jag målade naglarna. Sen sprang jag runt och skulle packa MED OTORKADE NAGLAR, vilket resulterade i att dom blev kladdiga och lila nagellack finns här och var på prylar i hemmet. Arg som ett bi var jag för att mina naglar var förstörda, när jag skulle springa till bussen så bad mamma mig att ta med mig ett brev som jag skulle posta. Och där någonstans gick bussen. Jag missade den och fick gå ner till stationen...:(

Inte nog med detta så finns det andra saker som just nu irriterar mig och stör min vardag, depp period here I come!



Nu sitter jag iaf här på en 2 och en halv timmars SO lektion, JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0