Helgen

Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen, ni må veta vad jag gjort! Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med bloggen, har man hektiska dagar så har man! Needå, jag har inte haft så fullt upp men jag har ändå inte haft tid att blogga. Det har blivit lite förändringar i Tjalles ridschema, här ska ni få höra.

Lördags
: Becka red ut och skrittade några varv i paddocken. Vi hade filmkväll med Kevin, Alex och Amanda. Vi såg Marmaduke, Jackass 3 och Lilla kycklingen, sen sov vi över.

Söndags (idag): Jag fodrade och släppte ut hästarna, sen röjde vi i stallet och runt paddocken. Becka gick på promenad med Tjalle för att han skulle stimuleras. Sen var det tänkt att hon skulle rida dressyr lektion för Kicki men det blev tyvärr inte av så han fick vila idag. Men han fick vara lite hund på gården och följa med lite här o var. Jag åkte med Kicki till stallet där Annie har sina hästar, Annie jobbar och kunde inte ta hand om dom idag så det gjorde vi. Jag red Shoganan i paddocken och borstade Fabricius medan Kicki mockade. Jag tänkte ta och skriva lite om Shoganan i ett annat inlägg när jag känner fört :) När vi var klara åkte vi till affären och sen hem, nu har vi ätit kvällsmacka och sitter och kollar på tv.  Jag ska strax sova, imorgon ska jag till skolan. Uschusch!

Jag har tagit endel bilder i helgen men dom lägger jag upp imorgon eller något. Nu tänker jag faktiskt inte blogga så mycket mer ikväll. Jag återkommer imorgon helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0