Hemma

Nu har jag precis kommit hem, jag och mamma delade på en pizza som jag hämtade :D Muums! Btw så är jag godis sugen! Haha !

Denna dag har varit alldeles alldeles underbar! Vi gick till stallet halv tolv, riktigt duktigt av oss. När jag kom till stallet fyllde jag vatten sen tog jag in hästen och red ut på en 100 minuters ridtur. Han var seg och lite halv död men på hemvägen var han pigger som vanligt. Snäll förövrigt! Jag skrittade med Tessan o Bello, 1 mil :D.  Efter ridturen släppte jag ut honom utan täcke så han fick vara nakenfis i solen. Sen putsade jag, gosade med ponnyn, mockade, sopade, städade skåpen - bilder kommer imorgon ant! Jag tog också in hästarna innan jag stack hemmåt.

En riktigt perfekt stalldag, vädret var super och jag hade GOTT om tid. Tjalle var mysig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0