Oordning i min vardag!?

Jag hatar när jag inte har klart för mig vad jag ska göra, alltså när jag inte är klar med allt jag borde göra. Då blir allt som en enda röra i huvudet. Jag är lite pedantisk av mig och jag vill ha ordning och reda. Jag går och lägger mig alldeles försent men ändå har jag inte gjort klart läxor och annat. Det blir som en ond cirkel för varje dag får jag nya uppgifter och det blir ju bara mer o mer hela tiden.  Men jag tycker det är synd att dygnet inte är 2-3 timmar längre! :/

Men idag kom tanken, tänk när jag går i gymnasiet. Då kommer jag ha sjukt mycket att göra + hästen! Jag funderar på att gå Natur, och det är en väldigt krävande linje där man får räkna med mycket plugg. Tänk vad mycket jag kommer ha att göra då. Shit säger jag bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0