Tyng wndwn Bouncing Lady

Det finns en ponny på denna jord som slår alla andra. Och ni behöver inte säga något annat, för mig är hon bäst. Hon kommer ALLTID vara bäst. Denna ponnyn är såå otroligt charmig och go. Hon har lärt mig rida, hon är helt enkelt den ponnyn som har fått mig att få intresse för hästar. Innan gillade jag bara hästar, hon fick mig att älska dom. Denna dam heter Tyng wndwn Bouncing Lady men kallas för Bettan. Hon är den ända hästen jag vet som har spridit så mycket glädje. Hon betyder såå mycket för mig, det är ingen mening med att jag går in på minnen jag har med henne för listan blir oändlig. Jag började rida henne när jag var 8 år, jag har alltså ridit henne i 6 år. Men inte så mycket det sista året, jag har alltid vetat jag jag skulle bli förstor för henne och jag har alltid vetat att hon är en gammal häst och hon är inte odödlig. Såfort jag bara tänkte på att Bettan inte skulle finnas mer så kom tårarna direkt, det finns inte i min vildaste fantasi. Jag kan bara inte förstå hur det skulle vara...

Jag har vetat att denna dagen kommer närmare och närmare, det blig jobbigare och jobbigare. Jag har trängt bort det för att jag inte orkar tänka på det. Men nu har jag insett att jag har inte tid att göra det. Jag har nu en egen ponny och jag får mer och mer i skolan och har därför inte haft så mycket tid och ork för att grejja med Bettan. När jag inte kan rida henne och när underlaget har varit åt helvete så har det inte hänt så mycket. Detta är något som jag har väldigt dåligt samvete över, men det ända jag kan göra är att nu lägga all tid jag kan åt Bettan.

Jag fattar inte att tiden har gått så fort! Men ändå känner jag att hon har levt så länge nu, hon har ju haft sitt liv. Det är naturens gång.. :( Älskade fina underbara Bettan! ♥









Jag älskar dig så otroligt mycket och det vet du ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3 <3

2011-03-16 @ 22:21:45
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Becka

*Snyft

2011-03-17 @ 07:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0