Veckans ämne



Veckans ämne är hästaffärer, jag vet inte om jag kanske har tagit upp det här förut, menmen.

Jag har ingen direkt favorit, men om jag är tvungen att rangordna ser det ut ungefär såhär:

1. Tre hästar ( riktig ridsportsbutik )
Kvalité på det mesta, hyffsat stort utbud dock höga priser ibland.



2. HÖÖKS
En bra affär som har det mesta, dock kanske inte alltid den bästa kvalitén. Superbra priser och ett stort + för katalogen! Och + för internet shopping



3. Börjes
Väldigt billigt! Ibland lite dålig kvalité, men nu har dom börjat sälja både Bucas och Kingsland vilket är lite roligt för alla dom som inte gillar börjes för att dom har "dålig" kvalité! Jag tycker börjes har blivit bättre och bätttre faktiskt, jag skulle gärna vilja åka dit. Jag brukar handla via internet ;)




4. Svensk ridsport
Jag har inte varit där så egentligen ska jag väl inte säga så mycket men jag har hört så himla mycket gott om denna butiken. Dessutom var dom på mässan och bara de varorna dom hade där var super. Dock vet jag inte om dom har så bra utbud, priserna verkade lite höga.


5. Charlies häst och hund
Jag har aldrig varit i butiken men jag var i den ett antal gånger på mässan. Det verkar vara en affär med låga priser OCH höga priser. Egentligen kan jag inte heller säga ngt om denna affären iom att jag aldrig varit där. Men jag fick ett väldigt bra intryck :)



Vilken är din favorit affär? Jag vill veta :D


Kommentarer
Postat av: ida den glassigaste <3<3<3<3<3<3

börjes och tre hästar :D <3

2011-03-03 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0