10/11 - 11

Imorgon är det ett speciellt datum och klockan 11:11 är det en speciell tid. Tänk att födas imorgon, kanske tom 11:11??

Klockan 11:11 den 11/11-11 så ska jag önska mig något!!

Idag har jag bara varit hemma och försökt plugga så mycket som möjligt. Jag fick gjort ganska mycket i skolan idag så jag har bara endel småsaker att jobba med. Jag har även hunnit med att gå på promenad med mammsen. Härligt härligt!

Nu sitter jag och kollar på Robinsson finalen och funderar på om jag ska ta mig ett glas varm choklad kanske. Sällan jag sitter och myser såhär framför tv:n, men det är sånt man hinner med när man har stallet så nära :)

Men först ska plugget slutföras!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0