Godmorgon!

Jag har varit med min Kära vän Evelina sen i Tisdags, vi har varit på långpromenad, jag har föjt med henne till hennes stall, hon har följt med mig till mitt stall, vi har varit på filmkväll med hela klassen, vi har pluggat, vi har bara slappat och igår så var vi i kungälv och käkade lunch buffé! Men sen skiljdes vi åt efter 3 dagar tillsammans. Jag drog till stallet och hade myskväll med Tjalle.




Evelinafina i förrgår när vi cyklade till mitt stall! =)

Jag friserade honom, manen, svansen, pannluggen, hovskägget och kronranden. Han var jätte mysig. Vi tränade lite med targetern med! :) Han var jätteduktig.





Ny friserad Tjalle igår

Nu ska jag dra ner till stallet och släppa ut hästarna, jag ska också mocka o fixa + rida ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0