Hej!

Just nu sitter jag i soffan och väntar på idol. Så skönt att äntligen kunna slappna av och sitta och slappa i soffan. Längesedag jag gjorde det... Matdagarna är över vilket gör att det är riktigt skönt att slappa. Det har varit slitigt men SÅÅÅ kul! Jag är så glad för att jag har världens bästa vänner ♥



Idag var jag i stallet ganska länge, pysslade och städade lite. Men när jag skulle rida så började det hagla och blåsa och regna. Så jag skippade att rida idag IGEN!!! Fy vad jag ha dåligt samvete! Aja, imorgon rider jag ordentligt! ;) Även på söndag när jag ska rida ut med mina kompisar! :)

I helgen ska jag SLAPPA & SOVA, VARA I STALLET, PLUGGA OCH STÄDA!
En riktig slappishelg men ändå inte! ;)

Pussohej, nu är det IDOL! Jag hejjar på Amanda F! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0