Hejhopp

Då var det tisdag, idag har jag ridit i paddocken direkt efter skolan. Blev 40-50 minuter dressyr idag. Först 30 uppvärmning med mycket joggande och så. Därefter lite olika lydnadsövningar i trav och galopp :) Nemas problemas idag, han var lite lat och tung imellanåt, men det ordnades till med hjälp av mycket övergångar och galoppfattningar :))

Fiina killen var jättemysig idag, han ville pussas och gosa heela tiden. Och så stod han helt stilla i stallgången när jag gjorde i ordning honom utan att gå någonstans, även efter jag hade ridit. När jag mockade i paddocken så gick han efter som en hund och sökte sig till mig hela tiden och när jag mockade boxen stod han snällt och åt sin middag som ni kan se här nedan.
Jag älskar honom OTROLIGT mycket ♥


"Åh, finns det något ätbart häär??"


Gulleplutten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0