Hejsan hoppsan!

Igår var jag med min kära vän Emma så det var därför jag inte skrev något här. Vi kollade på film och idol, myspys :) Men därför tänkte jag skriva några rader nu.

Igår longerade jag honom lite i alla gångarter och skrittade en kortis i skogen innan det blev mörkt.

Idag red jag ett grymt pass i paddocken, han känndes jättebra. Vi började med en skritt runda i skogen och red sedan ca 50 min alla gångarter. Han var överlag väldigt avslappnad, lite spänd några få gånger. Men då fick jag tänka på hur jag ska sitta och inverka så han blir lugn. Vi red mycket övergångar, lite öppnor och sidvärts för att få han att trampa under sig lite extra.  Han var faktiskt jättefin! :))
Bäst är han ♥

Imorgon ska vi rida ut en sväng, och galoppa och ha sköj!!

Nu är jag hos Emma med Amanda och Evelina, vi ska kolla på film o sånt mys :)

Bilder från igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0