Måndag 7/11

Så, då var höstlovet slut och skolan är igång igen. Nu blir det 7 veckors skola innan det är lov igen. Under dom här 7 veckorna ska jag ge allt i skolan. Jag ska prioritera Tjalle väl och om jag ska vara med kompisar så ska det vara väl planerat så jag hinner med skolan och Tjalle också.

Sen så har jag lite funderingar på min kost. Jag vill bli bättre på att äta nyttigt. Så from nu, INGET godis fram till jul. Ska se hur jag håller det, men det blir säkert fusk någon gång.

Jag ska också motionera mera. Varje dag ska jag har motionerat på något sätt utanför stallet!

Min blogg ska vara ett hjälpmedel till att utvärdera, planera och skriva av mig :)

Första dagen idag måndag!
Idag ska jag till stallet, tjalle ska få vila. Jag ska bara mocka och fixa och pyssla lite med honom.  Sen ska jag gå ut och gå eller springa! :) Får se vad tiden blir, lite plugg ska jag hinna med också!

Pussilull så hörs vi sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0