Orolig över min ponny

Idag följde Amanda med mig till Tjalle. Vi mockade och fixade + mockade ur transporten samt snabborstade Charles och då märkte jag att han var varm på vänster kota. Jag kollade med en annan i stallet och hon tyckte att han var varm på båda haserna och ena skenbenet, men inte där jag tyckte han var varm.

Jag gick ner med honom till paddocken och sprang med honom, jag såg ingen hälta men han sprang konstigt och såg stel ut. Usch, man blir så orolig!

Imorgon ska becka släppa ut och då får hon känna på honom om han fortfarande är varm. Så får jag se när jag åker till stallet imorgon om han är halt/fortfarande varm. Det får inte hända honom ngt!!! ♥

Nu är jag hos amanda, vi har varit ute och fixat för hästarna i hennes stall + duschat. Nu ska vi baka lite och sen ska vi även försöka plugga en bit och se på film! :)

Secretariat heter den, om en galopphäst eller ngt.. - världens snabbaste tydligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0