Sammanfattning helgen

Fredag:
Tjalle vilade, jag var hos Ewe med typ hela klassen.









Underbara älskade vänner ♥


Lördag:
Jag var på mimers från 10-14, riktigt nice. Jag blev rikigt sugen på estet. Det är samhäll + Drama, Dans, Privata sånglektioner, Kör och så kan man ju lägga till egna kurser tex Psykologi/Ensemble =)



Söndag:
Jag och Becka stack till stallet tillsammans. Vi red ut tillsammans (turades om) på en lång grusväg. Sen åkte jag till Fontin med Evelina och gick milen. Myspys :)
På kvällen var jag hemma och chillade.


Det var jättefint väder! =)


Glad och pigg häst!


En härlig promenad i fontin har blivit lite av en rutin på söndagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0