Tjoo

Just nu sitter jag i skolan på SO lektion men innan jag åkte till skolan var jag och släppte ut hästarna. Mysigt, speciellt nu när det är frost och så himla kallt. Soluppgång och alldeles kristallvitt på backen.


En random bild på en fin frostig morgon!

Och så kommer man in till stallet där det är varmt och alla hästarna sover. Mysmysmys!


En mörk morgonbild på tjalleballe som ligger och latar sig! :)

Idag var det så kallt så jag kände att det var dags med vintertäcke. Han fick ett 360 grams Thermo master, som dock är lite stort men hoppas att det inte sitter helt galet....



Detta fast utan hals :)

Förövrigt hittade jag en riktigt snygg bild på mig och Guess som kan avsluta detta inlägget! - en rolig katt den där! Bilden är nog tagen tyyp 2009?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0