Schema

Idag red jag en timmas dressyr pass i paddocken, det gick jättebra. Körde lite olika övningar och vägar för att lösgöra. Lite skänkelvikning, åttvolter, cerpentiner, ökningar, minskningar och såå! Han har haft ett bra go och varit ovanligt samarbetsvillig det sista. Riktigt härligt! :)

Imorgon ska jag rida ut en sväng, bara chilla lite! :)

Såhär kommer Tjalles schema se ut den här veckan - på ett ungefär!

Mån: Dressyr 60 min
Tis: Ut 40 min
Ons: Vila
Tors: Becka - ut eller kanske lite i paddocken

Ähfan, sen vet jag inte mer! hihii

Shit, nu måste jag plugga lite innan jag ska sova!! Måste sköta skolan ;)
oooj, amanda kommer bli arg, jag ska ju gästblogga på hennes blogg!!! :/

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Hahaha, sätt igång :D

2011-10-17 @ 22:28:14
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0