Tisdag 18 Oktober 2011!

Idag är det Tisdagen den 18 Oktober 2011, denna dagen kommer ALDRIG mer komma. Snart är den historia... Läskigt!

Sådanna tankar kan man få ibland, om man heter Patricia Hagström - jag som faktiskt är unik på denna jord. Det finns ingen som är exakt likadan som jag. Jag är JAG!! Stolt över det!

Idag red jag ut en sväng, skritt trav och lite galopp! Skulle bara chilla utan att ställa så mycket krav. Men jag kunde inte låta bli att kräva lite, haha vilket inte gick så bra. Idag var han bara på flum/bock humör. Inte arbetsvillig för 5 öre, spänd med halsen som en shiraff. Aja, det är tillåtet det med ibland! :)

Jag har lovat mig själv att jag ska ha en ICKE pluggdag idag. Sånt behövs ibland, men imorgon då ska jag bara plugga, kul kul! Tjalle ska vila och jag och mamma åker ner till stallet och mockar på morgonen. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0