Nya stallet

Nu är allt flyttat (förutom ett dl mått som jag glömt HAHA) och Tjalle står i sin box. Vi hade flyttat alla grejer redan i helgen så idag kalkade och ströade vi boxen, packade in alla saker i garderoben och hyllan och hämtade prinsen. Jag älskar att ställa i ordning saker tex i foderkammaren och sadelkammaren. :)

Men det känns jättebra och imorgon åker vi ut tidigt för ihopsläpp. Sen ska jag till skolan och efter skolan ska jag till stallet för att rida ut en sväng. Spännande och roligt med nytt! :D

Men allt verkar som sagt super!



Tjalle i hans stoora box på 12 kvadratmeter :D

Kanske borde jag ta med kameran och ta lite kort imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Jaa, ta kort!!!

2011-09-20 @ 10:25:51
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0