2012!!

Nytt år nya möjligheter! Helt underbart! :)

Jag hade en helt ok nyårsafton och första dagen på 2012 har varit chill. Jag kom hem vid 13 tiden och åkte till stallet ganska så direkt. Där segade jag och putsade igenom all utrustning samt gosade och tömkörde Tjalle en sväng. Klockan 18 var jag hemma och sen dess har jag slappat!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp och ha utsläppet i stallet. Jag ska rida och fixa Tjalle på morgonen sen ska jag hem och städa. På kvällen kommer Malou och Emma hit, för på tisdag morgon ska vi upp tidigt och åka på Roffe-clinic i helsingborg ! :D RIKTIGT KUL!


Kommentarer
Postat av: Malou

Kommer bli sååå roligt! :D <3

2012-01-01 @ 23:18:04
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0