Dagens ridpass + orolig mage?

Idag red jag ut på förmiddagen. Iom att han har vilat två dagar efter massagen så mjukstartar vi lite nu. Så idag fick det bli ett pass ut, vi klättrade lite i skogen. Bara skritt, eller vi tog några travsteg över lite stockar. :)
Han var hel snäll, lugn & fin som vanligt :)



När vi åkte iväg till Mammas kompis innan så ringde Marie från stallet och var lite orolig över honom. Han hade kastat sig i boxen, det verkade som om han var rädd för något. ( det kan ju vara mag känningar när dom kastar sig, så man blir ju orolig) Han hade efter det inte ätit något hö, men hon testade med morot och det åt han. Men vi åkte till stallet på hemvägen för att dubbelkolla att allt var bra. Han så lugn och "pigg" ut, haha, han hade ätit upp all mat men dock inte bajsat. Vi tog tempen och gick ut på en promenad med honom. Men allt verkade som vanligt, nu ska vi bara ringa och kolla om han har bajsat lite senare. Hoppas han har det, för då verkar det som att han bara såg spöken i boxen eller något. :)

Nu ligger jag i sängen och har precis intagit några pepparkakor, jag ska ta mig upp och borsta tänderna. Sen ska jag ligga i sängen och mysa innan jag somnar. Imorgon blir det skola och sen stallet - blir nog ett pass i paddocken. Skritt och lite trav :)

Puss & Godnatt

en bild på Puh och hans vänner får pryda detta inlägg

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

sv: joooo klaart <3

2012-01-09 @ 23:11:07
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0