Final av cupen

Imorgon är det först tävling som gäller för Tjalle och sedan när vi kommer hem är det massage. Hur lyxigt?? :)

På tävlingen ska jag såklart tänka positivt, men det gäller att jag är nogrann under hela framridningen och inne på banan. Nu måste jag skärpa mig, jag vet vad problemet är och det är JAG som gör fel för att det är JAG som inte rider tillräckligt bra.

Tjalle har otroligt mycket energi och den ska vi lägga på att ↓
Stanna upp och tänka (avståndsbedöma) innan hindrena och SEN hoppa, istället för att rusa emot hindrena och sen komma fel och springa förbi dem! Hehe!

Det är lätt att ligga här i sängen och tro att det kommer gå som en dans, men jag ska göra mitt bästa! =)




Kommentarer
Postat av: Malou

Lycka till!!! Smsa mig när du är påväg hem om hur det gått! :D <3

2012-01-06 @ 01:29:03
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0