Går det bra nu?

♦ Finalen på uppvärmnings tävlingen går av stapeln på fredag. Jag ska kämpa allt vad jag kan!!

♦ Tjalle ska få massage på fredag

♦ Jag jagar dressyrtränaren om dressyrträning (håller tummarna på att jag får ett positivt svar snart)

♦ Min licens är fixad

♦ Förhoppningsvis mätning av Tjalle på Åby den 31 Januari!

♦ Efter mätningen kan också Tjalle få sin licens!

LÅT TÄVLINGS SÄSONGEN 2012 BÖRJA!!

Det enda vi behöver nu är tur , att allt går som tänkt och att inga olyckor/andra tråkiga saker inträffar!



Det är såå värt att ha häst, jag skulle inte klara mig utan hästar. Även fast det kanske känns tungt ibland såhär vintertid, så är det sååå VÄRT! Jag är så lycklig att jag får ha häst, inte vilken häst som helst heller. Utan min baby Tjalve Hagström

Han ger mig livsglädje, ork, motivation och sist men inte minst kunskap!


fina ♥

älskade

underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0