Nyårslöften

2011 var ett riktigt bra år! Många roliga saker hände, jag har växt som människa med mer! Självklart hände det kanske också små saker som var mindre roliga.

Det dåliga med 2011 var att Bettan fick lämna jorden. Det var sorgligt att se henne bli sämre och sämre. Men nu har hon det bra. Jag saknar henne otroligt mycket, hon är bäst ♥


Nu ska jag ju självklart göra allt för att 2012 ska bli ett ännu bättre år. Ett toppen år! ;D Det bli ju vad man gör det till!

Jag tycker att många överdriver och säger att det förra året var jätte dåligt men NU, nu minsann. Nu ska jorden förändras. Nu ska jag bli en NY människa osv. En massa nyårslöften skapas men bryts sedan och glöms av. Och tillbaka till vanliga vardagen igen...

Näe nyårs löften och sånt, det skiter jag i. Däremot ska jag skriva en liten lista på vad jag ska tänka på för att göra 2012 till ett TOPPEN ÅR!

En sak till jag vill göra är att skriva dagbok. Det är en sak jag länge har tänkt, men jag har aldrig fått tummen ur. Jag skriver i princip dagbok här, men jag vill ha en EGEN dagbok som BARA jag kan läsa. Där jag kan skriva ner mina tankar som jag har om dagarna. Bra att skriva av sig och reflektera, men också kul att ha när man blir gammal! :D

Aja, nu är det verkligen dags för mig att sova. Första natten på det här året, känns overkligt. Är det redan 2012?? :O



Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0