Snöööö

Åh jag är sååå arg!

Tjalle skoddes i fredags, DAGEN efter kommer vi på att vi glömde säga till att han skulle ha snösulor. SJÄLVKLART börjar det snöa, nu är det fullt med snö och is på backen. Såå typiskt. Men men, vi får klara oss igenom den här vintern så gott det går. Hoppas att snön snart försvinner så det kan bli våååår! :D

Nackdelen med detta vädret är att han kan halka och sträcka sig. Sen så kan jag inte longera eller tömköra när det är hårt i backen och det går inte att gå i snön för han får styltor.

Snart kommer Hilda och jag hoppas och ber att han är hel och fin då. Nu behöver vi få lite flyt och komma igång!

BTW, på tisdag ska vi till Åby. Jag ber till gud att det är bra väglag så att vi kan åka ;)

OCH jag hoppas att han är MINST 145 cm ;)

min baby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0