Söndag!

Imorse gick jag upp tidigt tillsammans med sörran, vi åkte tidigt till stallet och fixade snabbt innan det blev dags för jobb. BTW så har jag nu fått "fast" jobb på Viljan. Jag kommer att jobba onsdagar och utöver det när det behövs. GÖTT :)

Efter jobbet gjorde vi iordning oss för kalas. Och nu är jag hemma från underbara kusinens kalas.


En bild på Cillan och jag från den 23 Dec :)

Nu sitter jag här hemma och försöker planera min morgondag. Sista dagen innan skolan - hur ska jag hinna med allt jag vill / måste göra? Hur ska jag hinna njuta? Hur ska jag samla kraft?

Dagen börjar iaf med utsläpp i stallet - bra sätt att hitta motivation till att gå upp tidigt :)

Nu ska jag nog borsta tänderna och lägga mig i sängen. Antingen blir det Sims eller film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0