Tjalle - Uppdatering

Igår skulle Tjalle vila, men det tyckte inte han.. Eller rättare sagt det tyckte inte Walle.

När Marie skulle ta in pöjkarna så stegrade sig Walle och nockade henne med knäet i ansiktet. På något sett kom båda hästarna lösa och levde rövare på gården OCH vägen.... :/

Hon hade svårt att fånga in dom men efter ett tag så fick hon in dom. Tjalle hade inga synliga skador, men det finns ju risk att han har sträckt sig eller så. :(

Rebecka ska iaf rida honom idag om hon inte märker något, men jag håller tummarna på att han är frisk så hon kan rida. Och att jag är frisk imorgon så att jag kan rida, så jag kan tävla på fredag =)

Förutom tävlingen på fredag så ska Tjalle få massage också. En grym equiterapeut ska gå igenom honom, mest bara för att vi ska kolla så allt är bra och så. Hon masserar, drar ut/knäcker, stretchar, akupunkterar mm :)

Det ska bli mycket spännande och jag håller tummarna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0